09.01.2014

Operacja plastyczna - BUY ME

To jedyna fota w tym momencie jaka moge wkleic, gdyz innych nie mam dostepnych. Nie mam tez polskich znakow... ale to tak na marginesie...
Co do owej fotki to juz stare dzieje troche - choc ciagle gdzies tam przeze mnie ozywiane, bo ciagle jest ciag dalszy tej samej historii ...
Zdjecie pochodzi z pracy o tytule Operacja Plastyczna - w ktorej lalki Barbie byly przerabiane na moje podobienstwo z roznych okresow zycia. Na pewno jeszcze troche ich powstanie. Bo to w sumie nie okresy zycia - choc wiadomo, ze dziela je jakies przedzialy czasowe - chodzi bardziej o stany umyslu - ktorym sie bacznie przygladam i  ktore mnie zawsze fascynowaly.
Wiecej o operacji plastycznej i dokumentacji wkrotce - jak uporzadkuje sobie to troche.
 To jest blog wiec zapiski refleksyjne sa jak najbardiej uzasadnione - jesli jest taka na nie potrzeba ;) 

2002r